پاکدشت | دوشنبه‌های ملاقات مردمی همزمان با آغاز هفته بهزیستی

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی(۳۰ تیر لغایت ۵ مرداد) میز خدمت و ملاقات مردمی با حضور رئیس بهزیستی با هدف تعامل چهره به چهره و رفع مشکلات مددجویان دوشنبه‌های هر هفته در اداره بهزیستی شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی ضمن اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هر هفته آماده پاسخگویی به درخواست های مددجویان و دیگر نیازمندان و ملاقات چهره به چهره با آنها می باشیم افزود: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان در سرفصل های مختلف از جمله  هزینه درمان، وام اشتغال، رفع مشکلات معیشتی و سایر موارد، ملاقات رئیس اداره بدون واسطه با مراجعین انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل ایجاد اعتماد مردمی، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران دستگاههای اجرایی است، افزود: تسهیل درخدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح رضایت ‌مندی جامعه هدف و افزایش میزان اعتماد آن ها به بهزیستی از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره است.

افشارها  در پایان تصریح کرد: «درخواست‌های مراجعه‌کنندگان، اغلب درخصوص مواردی چون مشکلات مالی، اشتغال، وام اشتغال، تشکیل پرونده، هزینه درمان و ... بوده که بر طبق دستورالعمل و بررسی مددکاران، تا حد امکان به‌صورت فوری پیگیری و اقدام می‌شود».

کد خبر 112755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد